• Svermeri

På Rosa bryr vi oss ikke om at det er bitende kaldt ute
    . Det er nemlig mye kjærlighet og varme hjerter om dagen. Jentene er veldig opptatt av kjærlighet og romantikk, og Marcus og Martinus er store bidragsytere.

advent1 026

Vi har nok et par gutter her som også synes at denne romantikken er spennende. Det hviskes i gangene, skjønner dere
    . Om kyssing og kjæresterier. Men dette er selvfølgelig langt mer hemmelig blant gutta
    . Men hos jentene er det ikke hemmelig i det hele tatt:

Det er synging i imaginære mikrofoner, vugging med lukkede øyne og planlegging av hvem som skal være kjæreste med hvem

Anxiety disordersfunctioning associated with chronic illnesses or with aging. sildenafil.

. Kjærlighetsbrev til tidligere barnehagebarn som nå har blitt førsteklassinger skrives og tegnes med stø hånd, og teipes igjen for å holde på store hemmeligheter.

Disse gutta synger jo på en annen dialekt, og den tar de på rams. Flere øver iherdig på å skrive Marcus og Martinus uten å ha jukselapp, og det holder ikke lenger å tegne den lille havfruen, prinsen må også være med
    . Så det hersker en deilig stemning her for tiden.

I denne kjærligheten og nysgjerrigheten finnes det så mange samtaler, undringer og læring. Hvordan er vi mot hverandre? Hva gjør en god venn eller kjæreste? Bestemmer noen hvem som blir forelska i hverandre? Bestemmer man over kjæresten sin? Hvorfor blir vi forelska egentlig?

Jeg spurte et barn om hun fikk sommerfugler i magen av å høre på favorittsangen «Du».

«Nei. Mere sommerfugler i hjertet.»