• Pulverheksa kommer på personalmøte

Denne flotte Pulverheksdukken har Anne Hege laget
    . Det er en kompisdukke, tenkt brukt som en fortrolig venn for barna. Den har en «styrepinne» bak i hodet som dukkeføreren bruker for å holde og lage bevegelser. Gleder oss veldig til å ta denne i bruk.

Vi har skrevet om personalmøter før her på bloggen, men gjør det gjerne igjen :)

Denne januarkvelden skulle helt og holdent dreie seg om drama-arbeid. Her er noen «bilder i utvalg»

Vi lager både kostymer og håddukkefigurer til stykket vi skal «sette opp» for barna. Her lages Pokus og Suppegjøken

Siden jeg synes det er litt strevsomt å sy, er jeg iferd med å besvime over alt arbeidet ;)

Her gjøres et tappert forsøk på å gå i rolle. Drømmeprinsen og Pulverheksa

Laila har vært på det store internettet og kjøpt seg politilue
    . Snasen dame!

Dette er så gøy å få holde på med. Vi er ikke skuespillere, men med dette engasjementet er vi nokså sikre på at vi får det bra til.

Her er det bare for barna å glede seg til karnevalet de. 14. februar.