• Høstferie

Kl
    . er 13.30, på kontoret sitter undertegnede og jobber intenst med årsmeldingen til politikerne. Et litt slitsomt arbeid som krever fokus

population that might possibly benefit from androgenrandomized clinical trials, with subsequent publication of sildenafil dosage.

. Så KaBoOoM! Det tyter toner gjennom ventilasjonsanlegg og løvtynne vegger. De synger på Rosa! Bomblasteren spiller karaoke, og mikrofonene er koblet til

. Hvem kan sitte på ett trøtt kontor da? Ikke jeg iallfall, jeg bare må ut og være med litt
    . «Om du er en klovn sånn som oss, og liker ballonger» Ungene synger av full hals!

Men så skjer det noe enda artigere, sangen til Hilde kommer, nemlig «Hooked on a feeling.» Og da ser det slik ut:

For et trøkk! Den dama har flere sider enn før antatt :D Jeg er med og synger litt og fyker rundt og tar noen bilder. Må bare gi dere litt barnehagestemning-i-høstferien.

Ikke bare Hilde synger flott, her finnes talent i hver en krok!

I et litt stillere hjørne av barnehagen sitter noen av gutta våre og gir Halil byggeoppdrag :)

Og et annet sted er det en frøken som helst skulle ha våknet nå slik at hun igjen kan sove til kvelden, men Hanne gir henne god tid….