• En kort oppsummering bare

Oj som tiden flyr avgårde. Og i dag er det fredag igjen.  Forrige fredag hadde vi jo Karius og Baktus her sammen med både tannlegen, Jens og moren hans. Alle hadde gledet seg veldig til «forestillingen» og spesielt de barna som skulle være med. Så er det slik det så ofte er, at man får teaternerver og trekker seg i siste liten.

«Jeg legger meg her og ser på jeg så tør jeg kanskje en annen gang.» Fornuftig tenkt av en fornuftig kar! :)

Baktus 001Karius og Baktus 002

Jada, artige små krabater dere :D

Denne uka har mange barn hatt fri. De har nok kost seg i dette nydelige høstværet som vi har hatt. Men det har jammen vi også! Vi nyter av å være ute og alle gruppene har vært på sine skogturer og vognturer. Lytting til Karius Og Baktus på cd har det blitt en rekke ganger. De er bitt av basillen :)Vi har bakt sammen og ellers har avdelingen holdt på med sitt. Lilla er jo helt oppslukt av «Geitekillingen som kunne telle til ti» om dagen. Det henger mange fine bilder inne på tavla deres. Blå har laget for og håndavtrykk i dag, å få maling på føttene er det ikke alle som liker…. hmm ikke SÅ rart kanskje? :)

Ukeplanene for uke 41 og 42 ligger nå ute. det er bar å klikke på de. Ute ligger også Årsplankalenderen og Virksomhetsplanen
    . Dere finner dem på høyere side her i bloggen.

buss

Rakkestadbussen rett og slett

vår buss

også…